петък, 23 октомври 2015 г.

На учителя с любов {Teacher}

Здравейте, сладурковци!

Малко неочаквано се наложи да спретна картичка за началната учителка на Бебо. Класът им се събира за пръв път откакто за завършили основно образование и нямаше как да откажа да направя нещо по този случай. :) Сигурно повечето от вас са правили картички за учители, но на мен за пръв път ми се наложи. Не за друго, а ми съвсем скоро излязох от тази институция и не съм си помисляла да правя картички на учителите си. 


Обикновено мисля по седмица-две преди да направя картичката си, но тук трябваше малко по-експедитивно да стигна до крайната визия, защото времето ме подпираше. Така че на бързо се "образовах" какво изглежда добре на учителска картичка... Филтрирах идеите за цветя и букети (знаете, че не съм по китките), както и отворените книги, и се спрях на символа за мъдрост, ябълката в ученическата раница и хубавата ни азбука. :) До последно се чудих дали да е елегантна, строга и "зряла" картичка като за пенсиониран учител, или детска и наивна. Бухалът сам ме насочи, нали не си го представяте на строга картичка? :D 


Оттам нататък всичко се подреди. "Подреди", в смисъл струпах хаотично всички елементи, които изрових на първо четене от кутийките ми, защото знаете, че извадените ми материали са само за микс медия и арт журнали. Дори хартиите се наложи малко да изтупам от прах. 


Все още не съм се престрашила да направя микс медия картичка. Нямам и идея за такава, така че за сега ще бъдат две отделни хобита - кардмейкинг и арт журнал. 

Надявам се импровизираната ми бърза картичка да ви е харесала!

Поздравчета,
JIJI.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Благодаря Ви за коментара!