сряда, 22 април 2015 г.

Арт журнал: Мелница {Art journal: Windmill}

Здравейте, сладури!

Липсвахте ми в блог-пространството, но пък за сметка на това успях да видя много от вас на живо в София и да си побъбрим сладко за така любимото ни хоби и нова страст - микс медия. :)

В България нямах време за творене, въпреки безумното количество материали, което си накупих. Затова пък като се прибрах вкъщи, музата ми се отприщи и реших да изпробвам почти всичко, което съм си взела. Е, в една страничка трудно мога да комбинирам всичко, но доста се позабавлявах с новите ми играчки. :)


Не ми се получава много снимането на бяло, но държах рамката на страничката да остане бяла. Някак старинно декупажно ми звучеше. :)


Както ви бях обещала в миналата публикация - колекцията ми от акрилни боички се увеличи значително, поне 5-орно. :) За кеф на Кат, взех, че се запалих по акрилните боички. Знаете, че не съм по цапането и джелатосите много си ги обичам, но акрилните бои наистина разшириха пределите на въображението ми. :) Ако някога ме е спирало да рисувам директно върху гессо, защото не знам след това с какво ще се получи добро оцветяване, то акрилните боички решиха проблема ми. :) Затова в тази страничка няма много декупаж и лепене, по-скоро рисуване и оцветяване. 

Нарисувах мелницата директно върху фона и след това оцветих с акрил. Ако ви е интересно да видите стъпка по стъпка как се случи това, ще се радвам да споделите. :)

 
Много нови нещица - от новите ми сетове с буквички на Docrafts и Stampin'Up! през новия ми шаблон тухлички и прозрачното гессо от Бо до прекрасните боички на Artiste. :) Всичко ме очарова! :) Много ми хареса текстурният печат от Мигито, но на него и другите микс медия печати от серията ще обърнем специално внимание в Картишока. :) Шаблоните от Бо са перфектни - идеално съчетание от гъвкавост и дебелина на плаката и се чистят много лесно. <3

Надявам се страничката да ви хареса!

Поздравчета,
JIJI.

4 коментара:

  1. Джиджи, много, много ми допада - като дух, настроение и послание. Едно такова старинно и романтично ми е (и в отговор на нещо, което аз нарисувах снощи, но не може да ти стъпи и на малкото пръстче, така че ще ти го спестя). С удоволствие бих изгледала процеса от началото до края така че ще си чакам публикацията в Картишока. Колкото до акрилните боички - кака знае най-добре :)

    ОтговорИзтриване
  2. Невероятно красиво, идейно и изпипано до съвършенство! Ти се превръщаш в любимия ми микс медия творец. Аз също бих се радвала на уроче стъпка по стъпка, така че като Кат ще чакам с нетърпение такава публикация :) Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  3. Джи джи много ми харесва, ама много. Поздравления! А шаблоните на Crealies са наистина супер. Вече втори път ме канят като GD и съм много довлна от тях.

    ОтговорИзтриване
  4. Ау, поредния разкош, Джиджи! Вълшебница си ти! На мен ще ми е много интересно да видя стъпка по стъпка страничките. Чакам с нетърпение. :)

    ОтговорИзтриване

Благодаря Ви за коментара!