сряда, 2 април 2014 г.

Победители! {Winners!}

Здравейте, мили сладури!

Не ми се сърдете, че чак днес публикувам победителите от Почерпката ми, но ми трябваше време да реша кой проект най-много заслужава наградката ми. Не беше лесна задачка и това много ме зарадва. :) Благодаря ви за прекрасните нещица, които ми показахте!

И така, реших ваучерът на стойност $15 за дигитални печати и картичка от мен (която още не е готова, но ще е по темата от Почерпката ми) да получи shMe:


Изключително много ми хареса нейният Звяр и  идеята с розата в стъкленицата. <3 Очарователно! :) Едва ли ще намеря правилните думи, с които да опиша колко много ми харесва поредицата на шМи от Красавицата и Звяра, затова ще кажа просто, че е ПЛЕНИТЕЛНА! <3 Абсолютно breathtaking и jaw-dropping както се казва на старобългарски език. :D

Благодаря на всички, оставили мил коментар, за да ме поздравят за първата ми блогогодинка! :) Всеки един от вас ме трогна с думите си. :) Благодаря ви от сърце! Ето кого Чичко Рандъм определи да подели с мен блокчетата на Basic Grey - Olivia и Oliver, както и 10лв ваучер за покупки от българско крафти магазинче:



Вили, надявам се да ти харесат хартиите. :) Помня, че беше споделила колко много харесваш коледните хартии на Basic Grey - Jovial, затова силно се надявам и тези да ти допаднат. :)

Ще очаквам да се свържете с мен чрез и-мейл, vilini и shMe! :) <3 Ако не го направите, да знаете, че аз ще ви намеря! :D

Поздравчета,

JIJI.

5 коментара:

  1. Честито на шМи и на Вили!!! Заслужена победа, и аз бих избрала проекта на шМи! Вили, пускай тото :)

    ОтговорИзтриване
  2. Честито на момичетата! Абсолютно имаш право за шМи, аз ти споделих, че като видях проекта и, ми мина желанието да участвам :)- просто е неописуемо приказно красив, чак ми спря дъха...Честито на Вили и да ни зарадва скоро с картички с твоите хартии. :)

    ОтговорИзтриване
  3. Мила Джиджи, страшно ме трогна. Истината е, че имах други разкошни фаворити сред прекрасните ти гости ии хич не очаквах тази изненада. Благодаря от сърце и си умирам от щастие, че нещо твое приказно такова ми се готви :) Браво на всички дами, защото блестяхте всяка по своему. Тони, Софи, благодаря и на вас момичета отново за хубавите думи. Софи, не може да се отказваш така заради един дЗвер, аааа, особено като магията е в ръцете ти. Много благодаря отново. Голееми и силни прегръдки :)ххх

    ОтговорИзтриване
  4. Ох, знам си аз, че съм завеяна, ама чак пък толкова...JIJI, благодаря!

    ОтговорИзтриване
  5. Браво и честито на шМи и Вили! Радвам се за вас, мили момичета!

    ОтговорИзтриване

Благодаря Ви за коментара!