неделя, 13 април 2014 г.

Калина {Kalina}

Честит имен ден на всички нежни цветя, красиви храсти и силни дървета! Бъдете здрави и обичани и нека цветните ви имена да ви носят много късмет! :) <3

В моето семейство Цветница винаги е бил много уважаван празник. Всеки втори в моята рода е цвете. :) А миналата година, 1 ден след като се роди на Лазаров ден, за пръв път имен ден празнува и моето малко джудженце - Калина. :) <3 Тази година ѝ направих картичка 2 в 1 - за имен и рожден ден, който тази година се пада на Томина неделя. :)


Печатът е на Saturated Canary - Baby Cakes. Безумно много ми напомня на Калина и нямаше как да не го оцветя и посветя на моя малък бонбон - вече стабилно ходещ, винаги с шише вода или дървено кубче в ръка. :D Нека ми е жива и здрава и винаги нахилена до уши, надявам се скоро с повече от 4 зъба. :D <3


Идеята за дънковия плат, който в случая е хартия на Basic Grey - Lauderdale bandana, взех от Снежи и нейната красива картичка с истински дънков плат - сърце. :) Останалите хартии са на Basic Grey - Olivia и няколко колекции на Fancy Pants. 

Не ми се смейте, но нещо не съм наясно все още как става пейпърпийсинга с дигитални печати, затова оцветих гащеризончето на Калина, така че да прилича на дънково (не се получи перфектно, но туй то). Отново направих нещо като банер от изрязани елементи, който заших за картичката. Впрочем, счупих 3 игли, защото трябваше да пробивам 3 слоя хартия. Няма значение, де, струваше си. :) А и иглите са от Lidl за левче, пак ще си купя, щом е за Калини. :D Сложих много висулки, включително и калинка, естествено. Много брадс, като централният е с кученце пудел, който представлява кученцето на Бебо - Живко. :)


В страни от картичката, замисляли ли сте се дали имате разпознаваем стил? Все се чудя дали някой би разпознал моя картичка сред други и мисля скоро да си направя този експеримент. :D 

Последно, днес съм се заканила да си оправя бюрото, което не е подреждано от около 4-5 месеца, за да направя скоро видео за оцветяване с акварелни моливи. Стискайте ми палци! :D :D :D


Надявам се да ви хареса картишокът!

Весел празник!

Поздравчета,

JIJI.

7 коментара:

  1. Честит празник на малката Калинка! Да расте здрава и много щастлива и обичана! =)
    Страхотна картичка! Точно си мислех за твоя стил, който е неповторим и страшно ми харесва и ти подхвана тази тема. Аз лично, мисля, че със сигурност бих разпознала картичките ти. В тях има много цветове (което ми харесва), динамика и винаги откривам оригинални идеи =)
    Много се радвам, че си замислила да направиш видео за оцветяване, въпреки, че не го правя много, но ще е изключително полезно, така че и аз проявявам интерес, защото се запалих напоследък!

    ОтговорИзтриване
  2. Честит имен ден на сладката бонбонка Калина. Да е жива и здрава, все така устремена напред да бори предизвикателствата на живота с усмивка. Да я нацелуваш много от кака и Ева и батко Марти.
    А колкото до картичките - аз, дето обичам експериментите, мога да кажа, че уважавам много творците със собствен стил. А това се постига много трудно - хем да правиш нещо ново и различно всеки път, хем да оставаш почерка си върху него. Голям кеф ми е като получавам АТС-тки примерно да ги разглеждам и да познавам коя от кого е :) определено има такива, чиито собственици ми крещят от всяко малко ъгълче.. За съжаление нямам твоя АТС-тка, иначе съм сигурна, че бих я разпознала без затрудения! Сигурно щото ще е я бебешка, я детска :Р

    ОтговорИзтриване
  3. JIJI да ви е жива и здрава малката сладурка Калина!Да расте безгрижна и носи радост където стъпи!
    Картичката ти е прекрасна,многоцветна и оригинална.Много ми харесаха висулките които си поставила ,а що се отнася до дънквият фон ,нямаше да позная ,че е хартия!Но твоят стил вече се отличава и определено си мисля ,че бих го разпознала:)))За разлика от теб аз все още се лутам и като ,че ли не мога да напипам това което най - ми приляга.И аз с нетърпение ще очаквам да видя видеоурочета от теб:)надявам се скоро!
    Хубав празник!

    ОтговорИзтриване
  4. Честит празник на малката Калина! Нека расте здрава, усмихната и все радости да ви носи!
    Прекрасна картичка, както обикновено казвам за всички твои творения! Стилът ти е според мен твой си уникален и разпознаваем, за мен поне- съдейки по липсата на цветя, многото брадс, айлетс и висулки...и разбира се страхотното оцветяване с моливи. И аз много искам да видя как става тази магия и ще чакам видеото. А колкото до бюрото- видях, че си предизвикала останалите да ти показват техните- аз пък точно преди броени дни го подредих моето, но като работя винаги става хаос и не само на бюрото ами и на земята, които Вальо е бутнал, преминавайки през боклуците ми с някоя кола. Та и тях ги газя, срам ме е че си признавам, ама докато не си приключа работата не се хващам да чистя... Весели празници и до скоро писане. ;)

    ОтговорИзтриване
  5. С малко закъснение честит празник на сладката Калина! Да расте палава, умна и щастлива! :) Невероятно сладка картичка си й направила.

    ОтговорИзтриване
  6. Честити празници, Джиджка! Да ви е здрава, да расте спокойно и щастлива, прекрасна Калина! <3
    Картишокът е много сладък и готин, определено си е заслужил всички мъки, които ти е причинил! <3
    И да, твоя картичка определено бих разпознала навсякъде! :)

    ОтговорИзтриване
  7. Честит празник на малката Калина! Да е много здрава, щастлива и да се радвате взаимно! Определено твоите картички са разпознаваеми. Аз, уви, още не мога да постигна този ефект, всяка е различна от останалите :). А бюрото ми в момента изглежда по сходен начин, от няколко седмици се каня да го подредя :). Ще чакам с интерес клипче за оцветяването с моливи. И аз замислях да направя такова, но още не се чувствам достатъчно компетентна.

    ОтговорИзтриване

Благодаря Ви за коментара!