вторник, 22 октомври 2013 г.

Лексикон

Катеричка рунтавелка
се качила на табелка
и написала с пирон
"Искам собствен лексикон".

Това беше любимото ми споменче, което пишехме по лексиконите. :) Сега обаче, тъй като живеем в еврейския квартал на Цюрих, вече е друго:

Roses are red,
violets are blue,
if it wasn't for Jesus
we'd all be jew. :D

Кааааакто и да е. :) Искам да отговаря на въпросчетата на няколко приятелчета, които оставиха лексикона си при мен за попълване. Някои от тях още юли и много, ама много съжалявам за задържането му! Обещавам да налепя допълнителни стикери и да оставя миришещи листчета за менкане. 

Ако въпросите се повтарят, отговорила съм само веднъж. :)

Започвам с едно много мило съкрафтърче - Ели, от която всъщност подочух за лексикона още през юли. :) 

- Какво те прави щастлива? 
Да съм със семейството си, и в тесния, и в най-разширения смисъл на думата. От 2 години насам най-щастлива се чувствам, когато се връщам в България.


- Опиши съвършения ден за теб.

Спане до 11ч, крафтване, разходка с Бебо и Калина, пак крафтване и вечерта ще я цензурирам. :*


- Има ли дума, с която идентифицираш личността си.

Не. Дисциплинирана може би.


- Какво те вдъхновява?

Всичко. От времето навън до брошура или билборд.

 
- Имаш ли други хобита извън темите на блога?

Не. Когато открих правенето на картички, бях мега хепи, защото преди нямах отговор на въпроса в лексиконите: "Какво е хобито ти?" :D Пишех "слушам на музика". 


- Има ли песен, която никога не ти омръзва да слушаш?

Да, Любе - Конь, Metallica - Fade To Black и химна ни.


- Кой е човекът, който най-силно ти е повлиял?

Бебо. И майка ми.


- Кое е най-интересното място, на което си била?

На кораб в Тихия океан - Whale Watching над Seattle. Най-прекрасното изживяване EVER! Качваш се на кораба, никой не знае какво ще срещнеш. Само се знае, че в този район има много косатки, китове (син, гърбат и кашалот), тюлени и застрашени видове птици по островчетата. Никой не ти обещава, че ще видиш нещо изобщо - животните са в естествената си среда, без предавателни устройства. Единственото, което ти обещават е емоция и повторно посещение на кораба, ако не видиш нито един морски бозайник. :) Ние видяхме новороденото косатче на едно от семействата косатки, обитаващо този район. :) Видяхме и много тюлени и косатки in action - лов на сьомга. :) Невероятно беше.


- Имаш ли домашен любимец?

Не. Имала съм рибки. Баща ми категорично отказа куче още когато за пръв път пожелах - на 7г. :) За котка не съм питала, никога не съм искала.


- За какво мечтаеш?

За братче на Калина. :) И за екскурзия във Финландия - тази мечта ще стане реалност на 21.06.2014, подаръкът за сватбата ни от кумовете и приятелите.

Такаааа, следващия моля! :) Ванче?

- Преди колко време направихте първата си картичка и пазите ли си я все още?
През март 2009 за 3 годинки с Бебо. :) Той я пази още и всеки ден я гледам и се чудя как може толкова пък да не ми харесва. :D Той обаче я обожава и само я показва тук и там. Срам голям бера.


- Каква е вашата професия?

Биотехнолог.


- Обичате ли да готвите?

Не, готвя по задължение и колкото да не умрем от глад. :D Бебо обаче много обича да му готвя, има ли избор милия.

- Искате ли да промените нещо в себе си и ако да, какво?
Искам да мога да изтривам или поне игнорирам хората, които ме карат да се чувствам недобре. Баща ми го може, винаги съм му се възхищавала за това. Бебо също успява. 


- Любим сезон?

Зимата.

- Липсва Ви нещо ? И ако да, какво?
Искам да се върнем в България.


- Опиши себе си с 3 думи.

Дисциплинирана. Чревоугодник. Донякъде креативна.


Last but not least, моето мило другарче по чин - Софи

- От кога се занимавате с картичкоправене и кое ви накара да се захванете с хартиените проекти?
От 2009г. Зариби ме една моя любима колежка от Университета и почти веднага след това спря да се занимава с това хоби. Първата школа, която следях, беше руската - Форум Ручная Работа.



- Опишете ми как майсторите картичките, как протича процесът на работа?
Ох. Ми вече е в главата ми, когато седна да го правя. Имам много малко материали - 2 кутии от обувки и знам всичко, което имам. Знам и всички десени дизайнерска хартия, с които разполагам. Ако са двустранни, знам кое лице на кой гръб отговаря. :) Така че ровене в материалите ми и mix & match процесът е само умствен. Мисля, че дори и преди Калина, си беше така. 



- Коя е любимата ви техника?
Дистрес. Топъл ембосинг. 3D paperpiecing. 



- Имате ли любими декоративни елементи?
Брадс. Висулки. Шев.



- Обичате ли да експериментирате при правенето на картичките- например при декорацията или в техниките, разкажете ми за някой такъв случай?
Обичам. Предизвикателството на Кали за Червенокоска. Тогава за пръв път направих квадратна картичка и оцветих картинка. Оттогава всичките ми картички са такива. :)



- Как възприемат околните вашето хоби?
Радват ми се много. Не заемам много място и нямам много материали, така че все още не е обсебващо и е поносимо за домашните. :) 



- Успявате ли да съчетаете полезното с приятното - например работа и семейство с хоби или все не ви стига времето?
Не ми стига. Надявам се да успявам горе-долу да балансирам все пак.

За мен беше истинско удоволствие, мили мои! Благодаря ви за проявения интерес към моята скромна личност! :) Дано не съм пропуснала някой...
Ето и моите избраници:


А ето и трудните въпроси, на които ще трябва да отговорите:

1. Коя школа в кардмейкинга ви е любима?
2. Кои са 5-те крафт материали, които обичате най-много (must-haves), без тример, скалпел, лепило, линия и ножица, естествено? :)
3. Има ли техника, стил или декоративен елемент, който не харесвате или ви е втръснало да виждате по картички?
4. Топ 3 на любимите ви кардмейкъри - родни или чужди.
5. Любимо блокче/серия дизайнерски хартии?
6. Любим youtube канал, свързан с кардмейкинг?
7. Искате ли да сте част от дизайн тийм и кой?
8. Любим автор на диджита? Ако не използвате, тогава любим печат?
9. Любима игра?
10. С какво обичате да се глезите?

Очаквам отговори! <3
Поздравчета!

J I J I.

3 коментара:

  1. Мерси за отговорите, мерси за въпросите, ще отговоря веднага, когато имам възможността да седна и да се концентрирам пред компютъра. :) До скоро!

    ОтговорИзтриване
  2. Ех, че ми беше приятно да науча нещо повече за теб! Биотехнолог звучи изключително сериозно и респектиращо :)
    Ще попълня лексикона при първа възможност :)

    ОтговорИзтриване
  3. Благодаря за поканата! Ще се възползвам.
    "Не заемам много място" - хихи, все още.....

    ОтговорИзтриване

Благодаря Ви за коментара!