вторник, 25 юни 2013 г.

Феически прашец {Fairy dust}

Здравейте, мили ми смехурковци! <3 :))))

Я, с какви красоти сте ми накичили блога! :P Разплакахте ме с вашите думи в публикациите ви за мен и Калина! :))) <3 А после да смее да ми каже някой, че няма виртуални приятелства! Най-сладките сте и се надявам след месец да мога да ви видя и на живо и да се поизцапаме с мастилца в някой мол... :D :D :D Мечти... надявам се скоро да са реалност! :)

А сега да ви покажа една картичка, която беше замислена много отдавна - още когато получих феята от shMe. :) <3 Благодаря ти, шМи! Чакаше само малко да ми узрее идеята. След като идеята се позавърши мислено, реших да я увековеча и на хартия... :D Правена е от крафт картон отново... и май няма да е последната от поредицата. :) Нещо съм на крафт-вълна. 


Зад феичката пак направих фон с бял молив, за да изглежда като сияние. Исках всичко да бъде в т.нар. sepia look или с други думи - кафяво-бежовата гама с единствен акцент феическия (подскажете ми правилната дума, защото тази не съществува!) прашец. 


Това, което исках да бъде основна част от картичката, е посланието.


Отвътре оставих достатъчно място за писания за получателката. ;) Украсих само с брокат, за да повторя мотива от лицевата страна. :)


Докато я правех ей така за кеф тази картичка, се чудих кой би харесал картичка без повод и с нетривиално послание (малко криво напечатах буквичките, упс!) и се сетих за кого мислите... Кати! <3 Днес сме с телепатична връзка, Кате! :)))) Сетих се колко се беше изкефила тя на посланието с пеперудите, което по някаква небивала случайност е споделила и във вчерашната си публикация?! Кажете, нормално ли е! :P Та това е човекът, който цени не съвсем стандартните послания и затова тази картичка е за теб, Кате! <3 Надявам се да ти хареса! В твоя чест съм рециклирала - висулката е от една скъсана гривна, която свекърва ми намери из цюрихските улици. Бяха грижливо оставени на една пейка в (чиста!) торбичка за кучешки изпражнения заедно с още куп дрънкулки. :) 

Ще се включа в:
До скоро, сладури! 

С много усмивки и намигване от Калина, 


J I J I. :)

11 коментара:

  1. Много вълшебна картичка!
    А няма такъв сладкиш като Калина - кога се роди, кога взе да намига... Същата дяволица като мама ще да е ;)) Пу, пу, да я намачкаш!

    ОтговорИзтриване
  2. Приказна картичка! Тази феичка ми стои още от първата среща с Шми и още не узряла идеята на какво да я направя. Ти си я използвала блестящо. Браво! Честито и на Кати, че ще си има твоя красота. А малката Калина е голяма красавица и чаровница :). И как сладко намига. Гушки от нас :)

    ОтговорИзтриване
  3. eeeeeх Джиджи, има ли смисъл да казвам, че ми харесва. Направо е вълшебна картичката - затворих очи и се почувствах обсипана с вълшебен прашец...Надписа е много як, веднага се записва в базата данни "готини надписи, които си спомням дълго".
    А бонбона дето ми намигва от последната ти снимка да го изям. Много пораснала изглежда и страшна сладурка. Ще чакам да видя и нея и теб наживо в София.

    ОтговорИзтриване
  4. Суперска картичка със суперско послание! Благодаря ти, че ни я показа в Card Mania Challendges.

    ОтговорИзтриване
  5. Ах, ще я изям тази намигваща сладка Калина! Да я намачкаш и нацелуваш! :)
    Истинско вълшебство си сътворила с твоята картичка, Джиджи!

    ОтговорИзтриване
  6. Приказна е! Толкова ми харесва изчистеният и вълшебен дух, който носи! А надписа... какво да кажа, аз съм такъв фен на нестандартните надписи, а този е просто разкошен!

    Тук е момента да кажа колко е сладка и чаровна малката Калина! Такова бонбонче е, да ви е все така усмихната и щастлива и много да я слушате, ей ;)

    Гуш
    Ем

    ОтговорИзтриване
  7. Уау! Страхотна е! Благодаря ти, че я показа в предизвикателството на Card Mania! Успех!

    ОтговорИзтриване
  8. Джиджи, прекрасна е - ефирна, нежна и сипеща магически прашец! Ние вкъщи също сме на вълна феи - то не е Тинкърбел, то не са Уинкс и не знам си кой...ще разбереш след някоя година :)
    Калина е чудесна!

    ОтговорИзтриване
  9. Е, Джиджи... разби ме с тази картичка! Толкова е феерична, нежна и магична <3 !!! Страхотна и много красива ти е идеята! Надписа е уникален! Като картичката, като творчеството ти и като Кати! :)))
    A Калина е разкошна! <3 ХХХ

    ОтговорИзтриване
  10. Разкошна е, наистина НеСтандартна картичка със страхотно послание! Много ми харесва - всичко по нея! А това намигване от Калина толкова ме развесели, да ти е жива и здрава малката чаровница!

    ОтговорИзтриване
  11. Джиджи, посланието в картичката е много силно и поръсено с вълшебния прах - много ефектно ;)

    ОтговорИзтриване

Благодаря Ви за коментара!