неделя, 2 юни 2013 г.

Почерпка за вас, мили картичкофеи!

Здравейте, мили мои ненагледни сладури! :))))

Много ме радвате с красотите, които показвате! <3 И тъй като все още съм погълната напълно от моя дечко, реших да се включа в блог пространството с една малко по-различна публикация. Идеята ми първоначално беше да почерпя за първата месечинка на Калина. <3 Но не смогнах да стигна до компа на 27-ми. :) След това мислих за детския празник, защото всички имаме празник тогава - нали най-малкото сме дечица на родителите си. :) Но не би - колики... За мой късмет днес също е Голям ден. Публикацията ми даже може да бъде съпроводена със звук на сирени. <3

Картичка няма да ви показвам днес. Но много ми се ще вие да ми покажете! :) <3 Наистина много се радвам да виждам прекрасните ви проекти, усмихват деня ми и ме разсейват поне за час от денонощния ми график. :)

За да участвате в почерпката ми, единственото изискване е да ми покажете ваша картичка. :) Естествено, ще се радвам, ако е за мен и ми я изпратите, но не е задължително. :) С тема и цветова комбинация няма да ви ограничавам.

Почерпката е скромна, но от сърце! <3


Дано ви хареса и да ви мотивира да се включите! :))))
Включете картичката си като натиснете жабката долу. :)
Ако ви трябва адресът ми, за да ми изпратите картичка, пишете ми на и-мейла да ви го дам. :)


 Loading InLinkz ...

Хубава неделя ви желая, мили фурийки! <3

J I J I.

16 коментара:

  1. Eхаа,страхотна инициатива:) С радост,ще опитам да се включа...но не знам дали,ще успея,до кога е срокът,само днес ли може да се включим :)???

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ей, Вили, изобщо не съм споменала - до края на юни е. :) Написах кога е края на submission-a и изобщо съм изключила да напиша в поста. :) Дано се вижда колко остава до края на почерпката и до активността на Жабката. :)
      Нямах опит с този "инструмент" в блогър... :)
      Ще го поправя и в публикацията! :) Мерси! <3
      Ще се радвам да се включиш! :))))

      Изтриване
  2. Ех, Джиджка. Прекрасна инициатива. Ще опитам да се включа. Дано ви минат по-бързо коликите, за да не се мъчи и Калина, а и мама покрай нея. Боян беше с доста силни колики и още ми е прясно. Сега са зъбите :)Както каза вчера един мой колега: Няма страшно, Роси, когато минат основните тревоги по децата, идват внуците :)))))). Та така. Живи и здрави да сме всички, а иначе през каквото има да се минава, ще минем. Няма начин. Целувам ви и двете и ви пожелавам спокоен ден и нощ :)

    ОтговорИзтриване
  3. Джиджи, радвам се да те "видя" тук. Дано да имаш повече време скоро и пак да ни радваш с твоите брилянтни идеи. А за коликите, зъбките, ревовете и т.н. мога да кажа от опит едно - И това ще мине! И после няма да си спомняш дори( аз още помня, защото още не е минало с бебка :(, а на баткото отдавна съм забравила :) ).
    Гуш от мен!
    И понеже ще се опитам(не казвам обещавам, защото винаги си спазвам обещанията) да ти направя нещо специално, моля те прати ми адреса си - tonya.blagoeva@gmail.com

    ОтговорИзтриване
  4. Джиджи, надявам се да се включа и аз :) Страхотна награда си приготвила! :)

    ОтговорИзтриване
  5. Джиджко, липсваш ми ужасно :) с твоите весели послания и забавни картички... не вярвах че някакво си неспане и колики ще те спрат :) Прекрасната Калина е тази, която изяжда цялото ти внимание, сигурна съм че хич не ти се отделя от нея нито за секунда. Гушкай здраво бебка, дори и когато плаче... тези моменти няма да се повторят. Наслаждавай се на усещането да си МАМА :) ех колко обичам тази думичка... Много те прегръщам и обещавам да направя нещо специално за теб. Колкото до изпращането - няма да стане, държа да ти я дам лично като си дойдеш!

    ОтговорИзтриване
  6. Браво за инициативата! Как ти хрумват и изобщо откъде намери време да го измислиш туй? ;):))) Гледайте се с Калина, гушкайте се, че това най-много помага пък и е най-приятното усещане!!! Ще гледам да се включа...ХХХ

    ОтговорИзтриване
  7. Привет, JIJI. С удоволствие ще се включа в твоята "почерпка", но предпочитам да е... лично. Затова ще ми трябва потвърждение, че...не си сменяла адреса си от април месец насам. Тогава получих твоята картичка-подарък и на плика има адрес...

    Някъде прочетох, че майките на дъщери са благословени, а през последните 15 години се уверих, че е вярно. Поздрави от сърце на теб и малката Калина! Бъдете здрави, обичайте се и се радвайте една на друга. <3

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ехеее, много се радвам, че ще се включиш!!! :))) Да, същият е адресът и няма изгледи да се сменя скоро. :) Само по някое време ще скокнем до България да видим баби и дядовци... :)
      Благодаря ти за хубавите думи! <3

      Изтриване
  8. Хелоу, Джиджина и Кали. Аз позакъснях, но се явявам чинно. И от сега да кажа - и аз като Кати, каквото имам да ти давам - ще е лично август месец :)) Много гушкави и целуващи от нашата мъжка банда за вас и вашата нежна принцеса :)ххх

    ОтговорИзтриване
  9. С радост,ще опитам да се включa и аз, макар малко късно да видях тази чудесна инициатива!Бъди щастлива и вдъхновена с малкото съкровище!Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  10. Записвам се и аз в твоята провокация ;)

    ОтговорИзтриване
  11. Много свежа почерпка!Благодаря!Дано се простите скоро с коликите...
    Гуш

    ОтговорИзтриване
  12. Здравей, включвам се в твоето предизвикателство-почерпка! :) Усмихнат ден!

    ОтговорИзтриване
  13. Явно само аз не виждам жабка и как да си добавя картичкта, но чакам и адрес от теб!

    Целувки Митко!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мите, вярваш ли ми, че току що видях поста ти?! Хиляди извинения за което! Бях в България на почивка и от средата юли до сега не бях влизала в блогър. Не си видял Жабката, защото беше активна до края на юни. :( Съжалявам, че не си могъл да се включиш! Ще се радвам въпреки това да си разменим картички/АТС. :) Ако прочетеш това и ти хареса идеята, пиши ми на jiji.cards(at)gmail(dot)com :)
      Поздрави!

      Изтриване

Благодаря Ви за коментара!