понеделник, 22 април 2013 г.

Пожелай си желание {Make a wish}

Здравейте, сладки картичкофурийки! <3
Да знаете, че много си мислих за вас този уикенд и затова как се забавлявате в Стара Загора! :P 

Междувременно аз се забавлявах с диджита, оцветяване, paper piecing... :) Във всичко това съм абсолютен newbie или както казва Бебо - нубарак! :D <3 Но имам ищах да се науча, де, това е важното! :D Две картички успях да направя за последните няколко дни, но слънце тук така и не изгря след като бяха готови. Затова днес, с изчерпано търпение, направих от мрачни по-мрачни снимки и ще ви ги покажа.
Тази картичка е с първото ми дигитално печатче (част от подаръчето ми от Кали и Червенокоска) - Angie на Wee Stamps. Много е сладка! <3 Влюбих се в нея още на нейното представяне от Wee Stamps в началото на годината в една картичка на Вили. Имах представа за това как ще използвам печатчето и горе-долу се получи, както исках. :) Ето я:


Дано е позволено да махам части от печатчетата, без да нарушавам правата на автора... :) Angie се опитах да я оцветя с акварелни моливи, като на косата не исках да блендвам, за да има някаква "текстура", приличаща на косъмчета. :) 
Въпреки подробните обяснения на Кали за принтиране и оразмеряване на диджита (отново хиляди благодарности, Кали! <3), определено ми трябват още опити, за да разбера всичко останало за работата с тях. Не мога да разбера примерно защо на каквато и хартия да принтирам изображението, мастилото започва да се бели, когато го пипам много при детайлното изрязване за 3D paper piecing-a. Но и това ще се опитам да подобря следващия път. :D Опитах се да снимам Анджи "в обем".


Фонът или нощното небе зад малката кукла направих с дистрес мастила Chipped sapphire (което ми е новичко <3), Tumbled glass и Dusty concord. :) 


Хареса ми сребристото как стои на тъмно синьо-лилавия фон, затова "закачих" звездичките на сребристо шнурче, а падащата звезда има сребриста опашка, направена с брокатено лепило. :) От същото лепило нанесох и на места по фона около надписа, както и по крилцата. Надписът е направен със сребриста ембосинг пудра, а звездичките са оцветени със сребриста гел-химикалка. Посланието на картичката естествено е обвързано с основната идея, която имах - да има падаща звезда, отронила се от облачето на Анджи. 


Ето и отвътре - местенце да напиша нещо на получателката ѝ, която е много близка моя приятелка и късметлийка от томболата ми във Фейсбук по случай 200 likes. :) Много се надявам да ѝ хареса! <3


Надявам се и на вас да ви хареса този мой първи опит с диджита и paper piecing. Следващият път по-добре, обещавам! :))) Експериментирах и с цветовото комбо... пак. :) Малко нестандартно - тъмно синьо, мента и бебешко розово. <3

Това е от мен, мили мои! :) <3
Успешна нова седмица ви желая! И дано слънчицето е по-щедро при вас! :)

J I J I. 

7 коментара:

  1. Джиджи, картичката е супер сладичка! Много усмихваща и зареждаща. А проблемът с отлюспване на изображението е или от принтера или от картона. Опитай да го фиксираш с ютия и парче плат. Дано намериш как да се справиш с този проблем, макар аз да не намирам дефект.

    ОтговорИзтриване
  2. Ох, че е сладка! Справила си се супер, Джиджи!Идеята за звездния прах много ми харесва.:)

    ОтговорИзтриване
  3. Брей, че сладка се е получила! Направо бонбон :) Пък за принтера виж дали нямаш настройка за печатане върху по-тежка хартия - при мен така го решавам проблема.

    ОтговорИзтриване
  4. Супер ти се е получила. Продължвай в същия дух! Особено ми хареса фонът с дистрес мастила и надписът.

    ОтговорИзтриване
  5. Джиджина, милион пъти си затварям очите вече, за да си пожелая нещо на твоята падаща звездичка. Просто приказна картичка. Толкова ми харесва небесния ти фон, а за ангелчето малко само мога да ти пратя искрено браво! Топли поздрави :)ххх

    ОтговорИзтриване
  6. Ей, че хубаво, да си пожелаем по нещо на тази прекрасна малка звездичка :)))) Просто е прекрасна!

    Гуш
    Ем

    ОтговорИзтриване
  7. Много е красива и сполучлива! Браво, Джиджи! :)
    Цветовете са страхотни като комбинация <3, а идеята ти със звездичките е много сладка! Като в приказка! :) А слънчице при нас има - дочакахме го :). Дано и при вас се покаже! ХОХОХО

    ОтговорИзтриване

Благодаря Ви за коментара!